March 16, 2011

Suka Duka Dgn Si Dia Hari ini

Hari ini aku dgn si dia rancang laa utk jmpa
Jmpa utk ilangkan rndu . hehe
Dan plan laaa nk jalan2 tapi xjalan2 kt tmpat2 cm shoping cmplex laa
Bb masing2 dah bosan g shping cmplex je . ngeh3

Mula2 tu kita orang lepak lah dekat danga city mall tooo
APE ? haha memang la tadi kata xnk g shping kmpleks kan
Tapi dnga city mall kiteorg xpena g sama2. haha
Aku pegy sndiri penah laaa
Korang tawu jela kan , danga cty mall tersangat lahh boring. huh

Kmudian kami pon blah laa dari situu dan bercadang nk lepak tmn merdeka
Tapi bile smpai je sana , rasa mcm xbest pulak then kami pegylaa hutan bandar
Macam2 kan kami , biala. KAMI BAHAGIA gini . haha
Ha ! dekat sanalah terjadinya insiden yg aku dgn mkwe aku tersayang . huh
Kiteorang lepak2 kt satu pondok tu jap lagik da lepak lama sket
Kiteorang pon bgn laa bb egt nk g cr makan then nk lpak kt puteri harbour
Tp fon mkwe aku ni tertinggal kt pondok tu
Tapi time prasan tu blom jauh lagik taw
Time aku patah balik aku nmpk ade 3orang budak prmpuan berlari dpd pondok yg aku duduk taw
Tapi bile aku cari budak2 dah xde
Mula2 aku cll nset mkwe aku tooo,dapat taw
Lama2 nset nya dah di off
Paling2 dowg dah tukar sim card

Apelaa pnya manusia,mereka xpena pkir sblum wat org laen
Cuba 1 hari nnti dia kena mcm too ?
Ntah2 brg lagik mahal
Geram nyaaa aku dgn betina2 tooo
PENCURIIII TAKKAN SELAMAT
Tapi ape bole buat kan , smua Allah yg tntukan
Manusia hnya mmpu bertawakal dan bersabar
Lama jugak aku dgn awek aku cari betina2 too dlm hutn bndar tapi xjmpa
Xper , Allah maha adil
Setiap manusia akan dapat balasan dpd perbuatan jhtnya kan2 ?

Lpastoo kiteorang lepak jela kt hutn bandar too smbil makan kt gerai2 atas too
Then hari makin ptg dan xsmpat nk pegy Nusajaya
Last2 balik too lepak dekat tmn mutiara rini jep
Kurg ajar betol bdk mcm tooo
Tggu jela balasan dpd Allah prmpuan
Kasihan Mkwe aku . :(

Xpe mama , papa akan blikan nset yg sama utk mama
PAPA JANJI !

Thanks mama present yg mama bg papa tadik
Smpena annivesary kita yg ke 3thun 4bulan
Papa suka sgt hadiah too
Korang nk tawu aper ?
Ade mickey. hehe ade prfume , ade jam tgn , ade cklat
Nak tahu lebih lanjut ? smua special2 laa
cukup tu je aku btaw , STALKER ! haha
CINTA MAMA SGT2 SAMPAI MATI !!!!!
Saper yg brani curi nset mama too , memag papa doa xselamat dunia akhirat !

No comments:

Post a Comment