March 29, 2011

ALLAH Beri Aku Peluang , ALHAMDULILLAH :)

Salam semuanya 
Ni aku nk cita sket pasal aku pnya masa depan . hehe
Kalo hangpo baca post aku yg lpas,aku memag hampa gilaa kan sbb xdpt mhon mktab
Tapi skang aku dah xhampa daa sbb pmohonan maktab dah di lanjutkan hgga 11.59 mlm 31mac

Whoaaaa , alhamdulillah sgt200000000000000000000000000000x
Thanks jugak pada membe2 yg btaw 
Aku hrgai sgt2 keprihatinan korg
Kalo dulu aku sebok keje smpai xsmpat nk buat bnde2 too
Skang xakan lagii , ini masa depan akuh
Aku nk jadik guru , keje aku yg skang ni akan jadi num2 laa. hehe

Besok pepagi aku akan terjah BSN bli num pin
Gilaa semangat kan ? Gebang ? haha
Mmanglaaa,ptg bsok nk keje lagik beb,kang xsmpat plak nk g bli
Harap2 ade rzki aku kt mktab nihhh
Tok ambilan JUN 2011 pnya
Sbb kt ipta xbyk kos utk pendidikan pon bg dip ni
Ade pon UPSI but qualification nya sgt tggi kan
So,harap2 laa maktab ni dapat
Maktab pon maktab laaa,pelan2 kayuh2 kann

Ini adalah impian saya :)

When u want to be a good teacher !

No comments:

Post a Comment