March 16, 2011

Rakan Yang Berada Jauh Di Seberang

Salam semua :)
Sahabat2 aku dari indonesia yg training kt tmpat keje aku dah pon balek ke indonesia smlm
Tepat jam 5.00pagi berlepas dari airport senai
Tapi sygggg,aku xdpt pegy anta dowg sbb penat sgt2
Smpai tak tersadar . huh
Tapi membe2 aku ade yg pegy antar dowg laa
Smpat lepak2 lagik mlm too dowg , bersisha laa di mamak. hehe
Siotttttttttttt . ngeh3
Tapi syggg lagi skali , aku xde sbb penat sgtt
Bila2 nanti dtgla Malaysia lagik
Xpayah aku pegy Indon ! haha
Dtg skali JB walaupun Jb ni boring oke der :)

Atas : Yudha , Indra , My asst.manager Miss Nadia , Felicia , Steph , My asst seprvsor Miss Aida
Bawah : Bro kimi , Vilia , Wirra , Mr.K , Herry 

Gambar diambil pada mlm dowg lepak2 dgn dak2 tmpat keje aku sblm paginya bertolak balik ke Indonesia

No comments:

Post a Comment