March 25, 2011

Result SPM 23.3.2011

Salam bro2 n sis2 kt luar sana 
Skang aku nk crita tntng result SPM 2010 akuhh
Result ni dah klua rabu lpas lagik daa
Aku je lmbat pblish sbb sbuk dgn kerja jeee
Memag pada awaalnyaa sdikit risau dan takot nk amek sbb takot kputusan xbagos
Dgn pagi too akuh bgn lambat
Smpai bapak aku kata mcm xsemangat nk amek result ! hehe
Padahal aku ntok , penat keje smlm xabes lagikk
Too aku bantai tidoo b4 aku pegy amek result

Makin dalam masuk perkarangan skola makin dedo aku beb
Lpastoo time pengumuman plaja cmrlang SMKTUN SPM 2010 lagila makin dedo
Dgr2 jugak nama akuhh , kot2 adee
Sapee tawu ? korang tawu ke ? ALLAH je yg tawu laa beb
Tapi syggg , nama akuh xde. hehe

Dan time result dah tiba ! JENG3 !
Taraaaa , wa dpt 3a jelaaa wehh 4B 1C 
A+ for bm , A for hstory and science
B+ milik agama , math , eko
B pula kpnyaan acc n C utkkkk ?
Nthlaaaaa , pkir laa plak anda ye. ngeh3

Aku tawu reslt aku xsebagus korang
Aku betol2 amek pngajaran drpd SPM nii
Aku tawu dulu aku malas , kalo takk yg dpt B tuu sume msti dpt A
Padahal aku xredy sgt amek SPM ritoo , tapi dpt result gnii
Kalo aku redy msti dapat lagik tggi kann ?
Tapi smua dah lpassss , aku pon redha dan bersyukur pada ALLAH dgn result ni
I LOVE YOU ALLAH !

No comments:

Post a Comment