March 17, 2011

5hari lagi teka teki bakal terjawab

Salam semua :)
23 MAC bersamaan dgn 18 rabiulakhir 2011
Iatu pada hari rabu minggu depan
Ala , leceh laa. Straight je okii ?
RESULT SPM 2010 aku kluar rabu depan 23mac. huh
Pada pukul 9pagi lbih kurg gtoo smua plaja2 SPM 2010 akan dtg ke skolaa smula utk mengmbil result mereka
memaglaa dtg skola kan , xkn tgu result di pos. hehe
Jgn lupa jalan nk pegy skolaa sudah laa. haha

Aku harap aku dapat keputusan yg baik
Keputusan yg dapat membanggakan mak bapak aku , family aku dan membanggakan aku sendiri
But ape pon keputusan aku akan trima
Sama ada terbaik ? cemerlang ? cukup makan dan minum ? ataw sgt teruk ?
Harap aku cukup kuat utk menerimanya
Salah aku jugak , blaja maen2 time nk SPM dulu . :(
Aku sndiri amek mudah SPM ni
Semangat aku amek SPM pon tak se-semangat nk amek PMR
Sbb nk tamatkan skola cpt2 kot. Harok bagai . hehe

Tu yg aku sndiri xkonfiden dgn result aku
Tapi smuanya dah lpas kannnn
Aku dah amek pgajaran dpd smua ni beb
Pada korang yg dipanggil dak skola lagik . hehe blaja ar rajen2
Bila dah lpas xbole nak patah balik dahh
Kapal mana bole reverse , sama mcm hdup !
Zaman persekolahan lagi best dpd korang keje lpas spm
Skola hari2 kau dpt ilmu , dan bile kau rajen cnpem kau dpt hasilnya

Harap kita sama2 berjaya oke shbat2 seperjuangan 
Mcm perang pulak daaahhhhh . hehe
Act aku xsaba nak amek result ni
Bile dah amek aty pon dah senag , xpayah siang malam pkir pasal result saja
Ni tak , tido result , makan result , lepak result , 7 hari smgu result2 je ! 
Bosan teman . haha

SEMOGA BERJAYA CANDIDATES SPM 2010 !
Slpas 23mac kita akan buat haluan kita masing2 :)

No comments:

Post a Comment