March 14, 2011

Semua Cerita dalam 1 Post

Dah lama gila aku xlayan blog ni
Cehhh,mcm dh bertahun xlayan kan
Podaaaaacii
Teramat2 bz agaknya
Ye,memang bz gila rakyat2 sekalian
Hari2 aku keje balik malam je
Lpastoo nk bkak blog pon malas
Eh,silap derr. Nk bukan rajen
Nk mengarot nya yg tersangat lah malas . haha
Idea aku xklua nak tulis aper

Sepanjang drpd 20/2/2011 aku xtulis blog nih
Macam2 dah jadik sehingga lahhh ke arini 14/3/2011
Lagi 6hari dah nak sebulan xlayan blog kan
Pengguna blog pling tak aktif di dunia. ngeh3
Eh,gelak ape kau rep

Meh kita review cerita2 sebelum2 ni
Kira mcm review cerita2 basi lerrr
Ahhh,pedulik aper aku . ngeh3

First , dak2 training tmpat keje aku dah abis training dahh
Sedih jugaklaa sikit. tacing konon. hehe
Dak2 laki nya sume layan kepala beb
Ape korang cakap ? Dekat lua jmpa ?
Senang lah cakap , stay indonesia lah diaorang
Gila jauh , menyeberang laut baru smpai
Takkan nk pegi naik kete. haha
Tapi diorang naik flight 16 ni kot
Aku msti turun pnya antar dorg g airport. hehe nak ade kan
Bkn aku sowg je laa,dak2 tmpat keje aku yg lain pon turun jugak
Best Of Luck dok kat Jakarta nnti !
Senang2 aku pergi indonesia
Korang kata nk lepak bali kan ! HAHA

Skrg cerita pasal bola plak. ngeh3 
Stat dgn kemenangan MALAYSIA dalam qualify ke sukan olimpik
Lwn Pakistan. Ayam2 je kott kan ! haha
Lpastoo stat cerita kekalahan memalukan my fav team
MANCHESTER UNITED 
kalah 3-1 dgn liverpool dkat EPL
Bengang beb aku,dala tgk live dekat Aliff dgn membe2
Balik pegi baza karat jap,asek kena reject je sbb m.u kalah. haha nasibb
Dan seterusnya mengenai kemengan team yg slalu melaksanakan bola sepak cantik,barca 3-1 kepada arsenal dlm UEFA chmpion
Dan last skali Spurs kalahkan AC Milan agregat 1-0
Spurs ni hebat sebenarnya
ohhhhh , baru den tawuuu
Gua paling suke modric !
Betul tak dak2 fanatik bola sepak ?
Akhir kata , Spurs wing nya terbaikk dari ladang . hehe
Ladang aper ? ntahh laa labuu. aha

Skrg ke arah GLEN EAGLES !
eh , ape menatang kau cakap ?
ni nama tempat keje aku laa
smpai arini aku dah sebulan lebih daa dekat sana
PERMANENT nihh . hehe
Walau xpena amek tawu dan xpena tawu pasal hospitaliti
Tapi aku keje je , mcm2 pengalamn aku dapat
Tapi paling xbole blahh time kena dgn MR.alfred !
Dia ramai beb owg xsuka,cerewet . byk bnyi . sume yg burukk ade pada dia. haha
Korang nak tawu citer aper ? dia mintak aku tooth pick , aku pegy bg dgn xpaki pggn
Maen letak je ats table. haha
Time tu aku baru masukk laa sengal alfred !
Tapi dia xmarah laa , just ckp je laen kali nak wat cmne
Act,aku njoy keje sini walau kdg2 tension
Besela , hdup xkan pena mudah kan ?
Bak kata Kak Salmah si supervisor aku
Ape2 yg jadik , masuk tlnga kiri kluar tlnga kanan je
Jgn smpan !

N last skaly cerita tntang aku dan dia
Aritoo gaduh kejap tapi kejap jee
Crita lama laaa . hehe
Bkn gado , dua2 mrajuk beb ! haha
Tapi skang dah okeh daa,da lama okeh
QURRATULAIN BTE MOHD ZUBIR.....
MOHAMAD ARIF BIN HERJON SAYANG ANDA SAMPAI MATI ! :)
Pengakuan maut kan ? hehe
Pedulik laaa , dia aku pnya dan ini belog aku
Mama , i was born to love you foreva
Remember dat yaa 
Happy Annivesary
3YEARS 4MONTH 6/3/2011 aritooo 
Last word for you my heart :
 The next girl I will ever love on this Earth, will be our DAUGHTER! :)

Okeh , besok keje 
Cabut dulu
Salam

No comments:

Post a Comment