March 27, 2011

H A M P A

Salam peeps ! 
Firstly aku nk tnya anda2 smua yg amek SPM 2010 
Dah isi kmasukan ipta 2011 ? Maktab dah isi ?
YG ipta tuu aku memag dah isi daaaa
But im stil wory bout dat laaa
Sbb kos2 yg aku amekk mcm berat sgt je
Bukn susa nk bwk , act mcm susa nk dapat
Harap2 adela yg terpilih dari slh satu too
Masa depan toooo . kan2 

Tapi , yg aku plih majoriti nya kos perakaunan
cehhh , poyo kannnn
Padahal acc xdelaaa bagusss sgt
Dpt pon bese2 jek beb acc
Xmcm korg laaa , perfect ! A+ acc

Tapi haty aku tetap rasa hampa laaa
Sbb prmohonan ke mktab xisi
Dah tarikh tutp dah pon , sayanggg gilaaa
Tu laa , aku sbuk dgn keje smpai prmohonan mktab da trbabas pon xprasan
Hampa gilaaa beb
Aku nak jadik guru , nk didik anak bangsa !
cehhh , tapi btol laaa
Memag tu cita2 akuh , memag guru nmpak mudah tapi tggjwb nya besa

Tanpa guru , xkan ade PM
Tanpa guru xkan ade pakar prubatan
Xkan ader angkasawan smua tooo
Besa btol jasa seorg guru
Dats y aku nk brjasa dgn smua anak2 bgsa

Lagipon family aku smua memag suport gilaa aku masok mktab ataw amek kos berkenaan dgn pndidikan
Lagi2 abah aku tooo , memag beriya2 nk aku jadik guru
Dia kata dia skong aku 100% jadik guru
Smpai aku xmohon mktab pon aku xckp diaa
Takott dia pon hampa . :(

Ape korang kata ? UPSI n unvrsiti lain ader ?
Memag la ader but not easy laaa beb
Result aku pon xdela bgus sgttt
Tapi dekat UPSI aku tetap mohon jugakkk

Apelaa jadik dgn masa dpn akuhh
Bantu aku Ya ALLAH !
i know , evrythng hppn hv a reson
Jadi , aku akan redha bercampur sedikit hampa
Eh , bole ea cmtoo ? entahlaaa



Bersabarlaa repp

No comments:

Post a Comment