January 18, 2011

Much Of Happines One Day With Her

Ha,nk citer sket ni spcial nya hang out harini
Sbb aku dgn my makwe dapat cuti keje ari sama arini
Kbtelan plak aku pon dapat cuti slasa jadi kteorg pon kuala dating
Lama dah xdatig sejak keje ni sbb b4 keje aku dgn my makwe ni asyik datig je
Jadi,rindu gileeee ! hhehe
Kami The Couple pon telah membuat keputusan utk lpak2 je kt taman2 sktar2 jb ini
Walaupun anda sdia mklum Jb ini kdg2 membosankan taman2 nya mahupun juga tmpat2 shoping kmpleks nya

Best giler dapat borak 1 ary dgn dia sbb dah lama xborak2 dgn dia
Makan ABC sama2 dekat perling,sedap tak ?
Tanq Syg 4 today !
Walupun kta xdpt jln byk tmpat tapi best sgt sbb dapat jmpa u hilgkan rndu
Kalo korang nk tawu,tapi kalo xnk tawu ade aku kesa. blog aku
Aku dgn my makwe kalo dah kua b'datig confirm xkan pegy 1 tmpat je.
1ary tu mcm2 tmpat kami teroka dan jelajah !
Kdg smpi 4,5 tmpat di jelajah dan di teroka beb tapi aku xpenat pon

Sygg,lpas ni kita g holiday jauh2 plak ea ? :)
I nk bawak u jenjalan Melaka plak !
I LOVE U TILL WHEN,WHEN & WHEN !

Arien For Eva !

No comments:

Post a Comment