January 13, 2011

IPTA Fasa 2 2011/2012 dah mula ?

 10 JANUARI 2011 - 04 APRIL 2011

Akhirnya tiba jugak tarikh yg paling ditunggu2
Excited jugak sbnarnya nk isi prmohonan fasa 2 ni sbb takot mmbuat kesilapan dalam pemilihan ape2 jela
Tapi better isi time result dah kluakan tapi aku tetap nk srvey2 dulu prmohonan nya cmna *DEGIL
Xpe,kn bole tuka 3 kali kan,2 yg prtama isi just suka2. haha aptb

Sebenarnya aku malas gila nak baca tentang setiap IPTA2 nih
Mcm karangan dia tulis , jadi aku hnya baca senarai pengajian nya shja
Itupon x semua universiti laa sbb alasan yg sama iaitu MALAS ! besok kerja pagi lagi
Tapi aku tetap tertarik untuk mengadap menatang ni smpai bosan

Bila dah stat je fasa 2 nihh,terasa mcm makin dekat dah SPM pnya result nk klua
Haishh,xready lagi nk trma . Xbole ke kte ulang smla SPM ?
Jgn ckp sruh aku amek paper Julai,penangan nti kang. haha
Harap2 yg aku result tidak akan mengecewakan. AMIN2 !




No comments:

Post a Comment