January 6, 2011

Berakhir Sudah Sebuah Penantian :)

Alhamdulillah ! I got a work ! hehe :)
Senyum lebar kan aku. well .
Akhirnya doa aku dimakbulkan,trima kasih Ya Allah
Aku dah nazar akan puasa kalo dapat keje,dan aku akan puasa :)
Berakhir sudah penantian sekian lama ni ha

Okeh,aku telah terpilih menyertai Sushi King sesi 2011 selama berapa2 bulan yang aku suka
Aku dah apply kt sini drpd isnin lpas lagi
Tapi time to manager xde,now manager ada
Tros intrview dan aku diterima !

Manager dia banyak tegas
Tapi berkaliber,KOT LAH ! hehe 
Dia kata dia pentingkan kedatangan yang baik dalam kerja
Team work,walau xde keje tetap cari keje
Agaknya kalo xde keje dia suruh aku tlong dak2 mcd ke kot,kesian gaknya dorg closing smpai 1pg
Plak aku dapat position dekat kitchen Crew.
Memang elok sgt ar too,kalo srvice aku bngang banyk
Nk layan kerenah pelanggan lagi,haihhh !

Dia kata keje kat ktchn potong2 bawang dn yg swktu dgn nya laa. 
POTONG BAWANG ? haha ape pon xbole,confirm bersedih2 han !
To bawang : Kau potong ar diri kau sendiri !
Plak tu stat keje besok,pukul 2pm. pnyalah awal kan
Awal tu aku xkisah,tapi nk siapkan dokumen tu lah yg byk
Dia suruh aku amek typoid injection laa,suruh g kwsp,daftar
Mak aihh,kol 2 da nk masok,harap2 sempat !

Act dia soh aku masuk isnin,but dia kata law masok isnin gaji dapat nxt month
Kalo masok esok gaji dapat januari ni jgak
Fuhh,tros aku nk masok esok
Pancing baik manager aku !
Harap2 aku dapat keje dgn baik !

Bermula la pekerjaan baru sbagai ktchn crew di Sushi King Taman Universiti pada 2pm esok !
Relax je,xlama g Sushi King jadi aku punya !haha

 Lai2 Sushi ! hehe

Nope my position laa. aku kat ktchn !
Eh,manager kata xde keje cari keje
Jgn dduk goyang kaki ! Saya nk pekeja saya teamwork !
OMG ! Ni aku pnya job jugak rupanya 

No comments:

Post a Comment