January 3, 2011

Menyirap Dengan Kerja !

Work ?Huh,bila la nk dapat kerja utk aku ni !
Ni smua sbb nk keja krja yg gji sdap sikit lah ni
Smpai smua keje2 yg ade aku reject
Tapi,smua nya dah lpas kn ??

Citanya gini
Ada sowg tu offer dgn aku 1 job baek pnya
Opp,baek ke ?
Memag mandi gaji n lagipon dia keje ktsana
Dia kata,"kalo pasal job tu dia bole handle,taya susa2"
Manis nya ayat !

Aku pon melayan kata2 dia tu
Sbb dia dah offer kan
Egt kalo dia offer senag ar sket jalan nya
Jap lagy asek bertgguh,tgguh dan tgguh

Aku tnya dpd thun ujung thun lpas
Dia kata job tu kena tgu 1 jan 2011
Lpas tu dah smpai 1 jan 2011,mcm2 alasan dia bagi
Ckp blom tnya la,manager xdela n postpone mgu dpn baru dia tnya lagi
GILA LAMAAAA !!!
Haihh..Last2 ckp dgn aku,kalo xpon aku g mintak sndiri,lagi senag dia kata

Perhhhh,saba jela byk2 
Padahal job ni aku memag dana mintak sndiri da
tapi dia plak offer konon bole tlog sbb dia keje sana

Dulu aku keje tmpat kau pon aku pegy mintak sndiri laa
Senag je dapat,bile pakai kau. kampret ! 
Ape pon xbole ! spatotnya org dalam lagi senag kan nk tlog

Awal2 jnji tapi2 last hnya....... !
HEY ! AKU XMINTAK PON LAA JASA BAIK KAU !
Kau yg sibok2 nk offer job tu
Smpai yakinkan aku,konon aku cnfirm bole dapat job tu
ASAL LAH AKU BOLE PERCAYA ENGKAU ???

Xpe,ALLAH tu maha adil
Stiap perbuatan pasti ada balasan !!
Haihh,xpe. Hrap adela rezeki aku utk dapat keje
AMINNN !!

Harap ALLAH permudahkan urusan ni
Satu hari arini aku g cari keje
Balik smla cari keje tmpat lama kt plai sprg but bkn job yg samala aku mintak
Dekat jsco tu,smua tmpat aku ic borang
Hrap2 byklaa yg sgkut !

AKU XKAN PUTUS ASA UNTUK TERUS CARI SEMULA 
Boring xde wat ape kt ruma . 

Bantu aku Ya Allah !


No comments:

Post a Comment