January 5, 2011

Dia menemui ajal :(

Spec aku act yg kembali menemui ajal 
But bukan patah atau rosak tetapi telah pon hilang !
 HILANG ? OMG SHIT !

Spec aku hilang ni pon sebb kecuaian aku sendiri jugak kot
Lama jugak aku pakai spec tu,daripada 30/01/09 smpai laa ke hari ini dan tika ini
Aku naik moto dgn membe aku,spec aku letak kt peha jap
Jap lagi aku xpasan yg spec tu dah terjatuh ntah ktmana2 pelosok dunia ntah
Smpai je destinasi yg nak dituju baru prasan spec tu telah pon ghaib
Rasa gembira gilaa dah bila aku prasan spec tu dah hilang
Susa jugak xpakai spec,tulisan jauh2 aku xnmpak
Kalo aku xtego sape2 kt lua jgn mara ar sbb aku susa nk prasan
Siksa jugak kadang2 xpakai spec ni
Makwe aku kata saba jela,"baik sayang :) 
Memang aku trima ni dgn redha pon 
Aku xsedih pon,aku gembira ! hehe
Xsmua bende yg buruk bagi kita buruk jugak kan pada ALLAH 
Aku tulis post ni pon bukan nk menunjukkan kesedihan aku tapi saja je nk btaw . he3x
Aku xrasa sedih pon,aku trima smua ni dgn sabar .
EXAM EXAM !  

No comments:

Post a Comment