January 9, 2011

Jari Aku Putus ke ??

Act,xdela putos. cuma terhiris pisau pjg time keje !
Nk potong plastic, guna pisau
Aku egt aku iron man,try2 hiris kt tgn.
Eh,luka pulak. Xmenjadi plak mcm kt tb tuh
Oke, Aku tipu !

Naseb baik xputuss,alhamdulillah
Darah banyak gila,aku tros stop buat samushi tu
Aku basuh tgn cepat2,takot nnti jadi siong plak orang kalo makan mknan ade darah
Tapi hampa,bak air sungai darah mengalir

Last2,kena bg tahu manager jgak bab dia dah tnya2 mkanan yg aku buat tadi dah siap belum
Aku dah bagitahu hal sebenar namun tidak simpati langsung maharani sushi from japan ini
Tapi dia bagi handy plast,caring ke ?
Dalam aty aku,dala sosco xde. apf je
Jari terpotong,apepon xbole

Dah, korang jgn suka , jari aku xputus. hehe
Dan keje aku sbgai ktchn crew di Sushi diteroskan dgn penuh gaya !

No comments:

Post a Comment