April 23, 2011

Table Tennis Is Part Of My Life

Bro2 dan sista2 sekalian ! ! !
Nih aku nak citer pasal table tennis sbnarnya
Tawu takk aper ? ping pong laa pndai . haha
HAHA mcm pelik je tjuan post ni ditubuhkan
Silala kutuk akuh ke ape ke , ade aku kesah ke labuu ?
Sebab tadik baru jek aku maen sukan yg akuh dah lama gilaa xmaen
Tu tgn rasa gatal nak taip nihhh bhaaii

Korg nak tawu akuh maen aper tadik ? PING PONG !
Haaa , pandai maen ? terer ? mehlaa fight suka2
Sebenarnya Ping Pong akuh da lama giler xmaen
Dulu masa akuh duduk asrama akuh tiap2 ary maen
Pada stiap malam , kurg2 pon satu game akuh msti maen

Lpas akuh xdok asrama , aku juz maen dkat kg akuh ajerr
Ktsana ada table tapi skang dh xde orang yg akuh bole lawan
Oppp , wa xckp wa terer okeh ? haha wa xckp xde org nak main dgn akuh
Dulu ader sedara akuh sorang pndai maen tp dh pndh jauh
Jarang balik kg pulakkk dahhh

Dulu masa kt skola asrama akuh , pena kempen sukan cergaskan minda
Then skola buat mcm2 prtndingan , bola laa. bola tampar dn juga ping pong
Fight ikot age taw , time tuhh akuh maen single dgn double bwh 15
Single bwh 15 dpt num3 double kalah terok. haha
Sbb aku dgn partner akuh xserasi , maen silang mcm haram je kami ! 

Tu jelaa pncmpaian akuhh , dulu ader jugak brangan nak maen jauh2 bagai. haha
Dan tadik akuh maen balik dekat masjid tmn u
Haaa , pandai kan phak msjid nk buat makin ramai org dtg msjid
Okeh , jgn terpesongggg dari tajuk
Bila time akuh maen tadikkk , perghh rasa seronok gila dapat pgg bat
Sbb akuh dah lama gilaa xmaen , bat akuh dgn bola ader lagik ktruma buat pekasam
Nak main xde table , kdg rasa mcm tenyeh kt dinding pon aderr
Lama xmaen memang byk mstake but still akuh dpt manage lama2
Act byk mstake yg xpatot tapi Alhamdullilah menang. hehe
Kalau korang nk paddle baguss , aku syorkan carikk butterfly flextra
Baru RM69 dgn getah xsilap aku , membe akuh yg terer maen yg ckp dgn akuh dulu

Oklaa , akuh chow dulu laa ehh. penat bercelotehhh
Nak blaja balik ambik top spin bia xhuru hara. haha
Ape ? smash ? bg akuh , aku lagik takot top spin dari smash
Smash still bole amek lagik akuh , yg cuma kta prlu buat adlah jauhkan bdn dari tble then tahan je bet dn fkus bia bola tak terkelua , korang fokus cnpem dapat amek
Lagipon maen jauh dari table memang akuh paling suka
Tapi topspin takk , susa nk amek. 

Ni adalah cara pgang shakehand kalo korang nak tawu
80% aku rasa org maen mcm nihhh tapi akuh xpandai
Membe2 aku sumer maen gini

Dan nih cara pegang Penhold
Nilaa cara akuh pgang , sumer membe2 akuh kata susa cmnihh tapi aku kata selesa
Bila nk smash syok beb pgang penhold ni, kdg2 bila lmpat makin kncang bola pegy

No comments:

Post a Comment