April 11, 2011

Celebrate Besday Diaa + Annivsary KAMI

Salam smuanyaa makhluk ALLAH dekat muka bumi nihh
Arini kawan nak citer sket time kawan g celebrate besday my awekk + annvsary KAMI
Sebernanya aku xrancang nk kua arini sbb segala pezent akuh tok my awekk xsiap lagi. hehe
Mklmla pakcik2 makcik2 , 1hari bz d tmpat keje saja
Sbelum2 ni xpena jadik gini beb, *BANGGA ! haha
Xde masa sgt nk wat bnde laen , tga ary keje mlm balik
Tido then bgn2 tga ary , g keje lagik
Mcm xdak life daa kawan tgk hdup kawan nihh ha

Tapi ole krna awek akuh cuti arini , then dia ajak lah aku kelua kan
Sbb my awex kata dia cuti arini saja kan
Bila akuh pkir2 balik , pedulik laa segala pezent too dah siap belum
Asal kan akuh dapat g celebrate dulu kan
Pezent bole bagi kmudian kan sbb awek akuh cuti arini je
Jadikk akuh pon ckpla OKE :)

Mula2 lepak dekat cs laa , jln2 sbb cs lama xpegy
Slama ni g tbrau jerr madah , awek akuh pon nk tgk2 kasut kan
Dlm haty akuh , wahh . ade point nihh
Pezent yg kt ruma xsiap lagik , baik blikan dia kasut nihh dulu sbgai pezent
barulaa begaya kan , cehh gtoo HAHA
then kami sebey2 laa then dia trjmpa laa kasut yg dia nk carik
Lawa beb , sumpa akuh xtipu
Lawa mcm awek aku jgk , tapi tgkk ar pkwenya mcm mana ! 
HAK HAK

Then tertarik plak nk tgk citer RIO too
Alaa , citer burung tuhhh . Xtaw ? korg memang....
Grrr , memang ape ntah , pkirlaa sndirik ! hhaha
Best jugak laa citer too , cehhh
Jadik pengomen pulak dah kau repp
Beli popcorn dgn aer byk2 the g tgk
Smpai xterabess popcorn nyaa sbb byk sgt
Lagipon too KAMI dah makan kt mcd dahh 
Makan set buger bertingkat2 too , sbb nk dia mkn kyg2 sblum mkn yg lain. hehe

Ni laa cter RIO , org yg buat Ice Age yg buat 
Tu best , lagipon akuh kalo tgk aper memang xmemilih cerita

Then time nak balik smpat laa akuh blikan dia kek dekat secret ground floor cs too
Chocolate indulngce ! SGT SEDAPPPP !
Tapi aku xmakan kat stoo , aku tke away sbb nk makan kt taman dgn dia. hehe
Lpastoo akuh suruh dia plih plak cklat ape yg dia nak sbb awek akuh ni memang ske mkn cklat
Aku egt cklat , egt diaa beb ! haha


Time nak balik je perot terasa lapa , time too da mlm dahh
Aku ajak diaa lepak stmboat dkat dataran
Makan lagik , makan makan dan makan. haha
Kami makan laa stmboat byk2 . opps , kntol. haha
Saper slalu makan stmboat dkat dataran msti tawu
Gerai no8 adalah gerai plg dikehendaki
Sbb sdp sgttttttt , betol beb SERIUS
Tapi time akuh dtg dia bole plak xbukak
Gerai no bpe tah aku makan . haha
Kami dhidangkan besama carrot juice dan apple juice
Haihhh , aku order watermelon juice dtg nya apple
Apakah semua ini ??????


Balik2 jerr , jalan jem gilaa
Ni yg mood xberapa nk okehhh ni
Tapi xper , xokeh okeh aku nihh kejap jerr. haha
Nk balik lepak taman kejappppppp :)
Tman mana ? taman blkg uma korg laa ! bhaha

Oklaaa , penat dah aku bebel 
I LOYE YOUU FOREVA AND EVER MY PRINCESS
Assalamualaikum semua :)

No comments:

Post a Comment