April 12, 2011

Result aku xbagus kerr ?

Salam bro2 sekalian dan sis2 sekalian
Harini 12april kan ?
Alahai , arini laaa result mktab kluaa
Result sama ada dapat g tmuduga o tidakkk
Penat dahh aku tguu , dpd siang tadikk

Nk kata xbole nk updte nma2 yg layak sbb intrnet kmntrian slow
Ishhh , xkan laaa 
Xkan dowg slalu maen youtube kott
Ahernya mlm barulaa ader kputusan nyaa
Mlm gila kott aku rasa 
Dana 13 april da , JANJI MELAYU ! haha

Tapi sygg bai , akuh xdpt :(
Aper ? result akuh xcukup bagus kerr ?
Yerr , akuh tawu xbagussss , sbb tu xdpt
Ramai membe2 soh aku relax
Memang aku relax ponnn . hehe

Walaupon dlm aty ade terkilan sikit
Sbb cita2 akuh nk jadik ckgu
Tapi mcm dah xkesampaian jerrr
alahai , sedih ayat ! haha

Korg aper tawuuu 
Family aku nk sgt akuhh jadik guruu
Xpe , mgkn rzki akuh kt tmpat lain 
Saba jela kann rep
Okeh , I will :)


No comments:

Post a Comment