April 16, 2011

Selamat Tinggal Pulai Spring Resort

Salam masyarakat dunia :)
Harini aku kmbali dgn post yg melibatkan kerja lagik
Haihhh , asek tuka2 keje je kan akuhh dari lpas SPM aritoo
Bkn malas tp byk sebab yg buatkan aku quit
Kalo aku malas dah lama aku mengabehkan boras tu beb
Xper2,Jauh pemandangan luas pndngan
Luas pndngan jadik aper ?jadik hebat laa. cewahhh. haha

Korang yg kenal aku msti tawu kan aku keje plai spring dulu
Cehh , mcm sumer kenal aku jek. prasan betol arep nih. haha
marilaa aku citer sket , lpas aku keje sushi
Aku keje dekat glen eagles restaurant sbg waiter dekat plai spring resort

Act bukan arini last ktsana tp arini aku dah xdtg. haha
sebab mls dah aku nk notis2 smua beb. 
Aku memang kalau nk benti tros xdtg jek. haha
Korg nkk thu sbb aper aku benti glen ? aku rasa tertipu dekat sana ( wah ayat ) 
Gaji aku ktsana sikit sahaja , mcm mana nak sara anak bini ? ibu bapa ? msyrakat terpinggir ?
Gaji brapa xyah ckp laa ehh , korang msti akan kata okeh tapi bg akuh xberbaloi dgn masa keje akuh tuh beb

Kduaa, sbb bartender wine dah xdeeee. Tawu takk bartender ?
Tukang buat air laa ngekkk. HAHA
 then bos akuh kata waiter saja lpas nii serv arakk , wine 
Nak pulak akuh serve air kncing setan too

Dan yang ketiga , aty akuh da malas nk keje sana dahh
D sbb kan byk sgt bnde2 yg akuh xsukaa ktsana
Jadik aku tross xdtgggg. Dan tawu2 , supervsor akuh tros remove akuh dpd frend dia kt fb ! haha
Maralaa too agaknya , dia soh aku trainee dak baru 
Aku pulakkk yg hilanggg mcm halimunan
Tapi 1 je akuh nk cakap , akuh realy2 njoy keje ktsana
Staff2 sumer satu kepala dgn akuh beb , asst.manager akuh pon sama beb
Si kumar yg kepala memang gila2 , kalo membe berdekak plak msti aku dgn naqi
Hasni , Daus , Kudud , Khidir , Shah . Memang best ar keje dgn korang
Keje cepat siapp , sbb kami memang minat dgn kerjaa
Kdg2 rndu beb dgn kau2 sumer setann. haha aku belah bukn sbb korang , sirius beb
Naqi dgn kudud : mana fb kau. lupa akuh nk addd

Okeh , sekian cerita akuh utk kali ini :)
Bnyak betul pengalaman akuh ktsana
Macam2 akuh blaja dari sna , aku xpena nyesal keje sana sbb byk ilmu akuh dapat
Kenangan dekat sana dgn membe2 smua aku memang xlupa
Bila dh gaji tiap2 mgu lpas balik keje g makan besa2 abeskan duet. haha
Memang sahabat itoo adalah antara yg trpnting dlm hdup !




Lpasni aku masuk sini sebagai guest , standby Mr. Nick Mah kena layan aku mcm VVIP ! haha
Saper Mr.Nick Mah ?org yg pnya ini Plai Spring Resort tahu



Ini Dewan Kencanapuri
Tiap kali ada function besar melibatkan 1000 hgga 1500 guest jer akuh msti kena transfer ke dewan ni utk jaga function tuhh
Dan tu akuh paling xsukaaa tapi skang dh xmasuk daa



Dan inilah glen eagles !


Ape motif aku tnjukkan balik gamba2 nih ?
saja ? ntah , korang jawabkan arr

No comments:

Post a Comment