May 13, 2011

Tingkatan 6 Rendah 2

Assalamualaikum my readers

Harini adalah hari kedua kdua aku duduk dekat kelas Tingkatan 6 rendah 2
Wahhh, dari harituu aku asyik post tentang form 6 jer kan
Maklumlaa , excited sikkit masuk2 form 6 nihh. hehe

So far , form 6 nihh njoyy sajer aku rasaa
Slpas berbulan2 membanting tulang bekejaa carik rezeki
Aku rasa zaman xskolaa adelahh pling seronok
Masuk pagii , tgh hari dah balik dan hari2 pon mcmtoo jugakk
Dan aku sgt2 njoyy , mgkn sbb aku memang dtg nk blaja kott. hehe
Ehh , betullahh . Aku dah ambik sepenuhnyaa pengajaran drpd kegagalan SPM lalu

Mule2 aku egt , buku2 kt form nihh kerajaan sponsor mcm dulu2. hehe
Rupa2nyaa kena bli sendirik . Ckgu aku kata awak dah PRA U , bli sndrik ! HAHA
Taktahu pulak aku pasal tuhhh , byk kot buku2 yg kena bli
Tapi xpelahh , dekat U pon sama jugakk kan
Lagi beratus2 bukunyaa kan ? lagik mahal dari buku fom6 kannn ?

Aku jugaa dekat kelas nihh , aku ambik kos ekonomi sbb pekejaan nyaa luass
Ekonomi nya sebijik mcm mathh , sumer kira2 je bnyakk
Aku harap aku dapat buat yg terbaik pada STPM thun hadapan

I Promise Myself.. One Day I Will Be Somebody In This World 

No comments:

Post a Comment