May 11, 2011

Tamat Sudah Orientasi Form Selama 3 Hari

Assalamualaikum my readers

Harini dah 3hari aku kembali ke sekolahh
Bagi yg xtahu lagik , aku masuk form 6 dekat SMK skudai tu hahh
Sesungguhnyaa orientasi adalah sangat2 boring
Smpaikan aku rasa baik blaja tros lagik senang . hehe

Hari petama beselaa kann , daftar dan bayar2 mcm jnis bayaran
Then duduk dlm dewan dan dgr laa ckgu ceramah
Citer pasal skolaa skudai laaa , citer pasal koko
Xlupaa jugakk pasal disiplin skolaaa . alahai
Dan korg tawu jelaa kan biler orientasi2 nihh msti ader pezent2 kt depan by grup kann
Dan bgtoola perkara nih berlanjutan sehingga keesokkan harinyaa

Tapi pada hari kedua , ader pertndingan explorace juga by grup
Ha , tu je kot aku rasa yg seronok 
But , just a bit laaa. bit jeeee ! ehehe
Grup aku masa tuh menang dan dapat num3 . eh ,menang xsemestinyaa num1 okeh. hehe

Dan pada hari ketigaa berlangsunglaa hari penutup , dgr pengetua berucaplaa
Aduhhhhh , bosann kotttt. hehe eh , mcm smua bnde bosan je kt orientasi nihh ? HAHA
Ade stgh org kata zaman skolahh sgt besttt
Yesss , aku memang akui zaman skolaa nih laa yg best
Tapi , aku dah lalui 11tahun dahh zaman skolaa nihh
Form 6 nih kalo bole aku masuk xnak diperlakukan mcm bdk skolaa. hehe
Kalo bole akuh nk tross blaja jer , xpayah laa ikot aktiviti skolaa boler ? HAHA
okelahhh , itu saja utk harini. Salam :)

Mana aku pegy , nih laa aktvt yg paling bestt
Penuh kegembiraan :)

No comments:

Post a Comment