May 21, 2011

Hari Terakhir Dia Di JB

Assalamualaikum my readerss


Harini hari terakhir makwe aku dekat JB
Rindu laaa lpas ni kann , masing2 dah jauhh
Alahai repp , tacing pulak ?
Suka hati akulaaa nk tacing , xkacau korg kann

Membe2 sumer ramai dah pegy dahh
Ader yg akan pegy dan ader yg dh pegyy
Ni esokk makwe aku pulak tgglkan JB
Nak kata sedihh gilaa tuhh xdelaaa , sbb aku tahu sumer org nk berjaya dlm hdup dorgg
Ape yg dikejar sumer samaa , tapi cara berbezaaaa kann


Tadi lastt jumpaa dia sblum diaa pegyyy
Smpat jugaklaa jenjalan sama2 , makan chic chop , buger
bergelak ketawa , main amek2 gambaa dan mcm2 laa
Kau xpayah nk tahu lebih2 oke. haha
Harap dia dapat biasakan diri dekat sanaaa
Dapat tidur dgn nyenyak pada hari petamaaaa n so on


Walaupun makwe aku just dapat matrik Tangkak jer
Aku tetap rasa jauhh even stil di JB jgkk
Yelaaa , dia pasti dgn life diaa dekat matrik
Dan aku dgn life aku dekat form6
Berbeza rite ? Tapi kepercayaan jelaa kami pegangg


AKU RINDU DIAAAAA
Kat T.U mcm dah xde paper dahhh , yg aku tahu skang form 6 nihh blaja betol2
NO TIME TO ENJOY THE DAY WITH FRIENDS
Papa kan bggakan mama dgn result form6 4FLAT !
Dan papa doakan mama berjayaa ktsana
Lepass belaja kita kawen okeh :)


ILOVEYOUUUUUwITHaLLmYhEARTmYsOULMATE


ARIEN 4ever


Imissyouuheartbeat


Kenangan time skola
KAMI DAH SAMA2 SINCE 6.11.2007 !!!
Orang lain xkan sama dengan AIN saya :)

No comments:

Post a Comment