May 7, 2011

Ini Pilihan Muktamad

Assalamualaikum my readers

Sebenarnya akuh nak cerita pasal kesinambungan pelajaran akuh slpas SPM nihh
Dan akuh telah pon ader kata muktamad nyaa sekarangg
Dan aku harap inilah pilihan yg terbaik utk diri aku
Dan aku telah berfikir masak2 , aku akan ke Form Six :)
Jurusan Kemanusiaan dekat SMK Skudai sajer. dekatt sgttt , save bujet mk bapak aku . Ari isnin 9mei nih daftar 





Bagi mereka yang xpaham , pasti mereka kata apela sgtt dgn form 6 nihh kan
Padahal sijil form 6 laaa yg paling laku
Masa pon singkat saja iaitu 1tahun stgh sajer
Lbih kurg matrik jelaa , tu yg aku suka sbb bole degree dlm usia yg sidkit muda kann
Tulaa antara alasan akuh untuk plih form6 nihh


Walaupun STPM nih antara 5 exam paling susah di DUNIA 
Tapi aku yakin aku bole buat yang terbaik
Banggakan mak bapak , awek dan membe2 aku. hehe
Aku akan lupakan masa2 SPM dan akan BANGKIT balik demi masa depan
Mungkin aku terpaksa kurangkan game , klua jalan2 , FACEBOOK dn STUDY 24JAM
Tak henti2 mcm kedai mamak beroperasi ! haha
Org kata study jek pon xbole jugak kan , tapi aku rasa aku kena study jek kott sbb aku ni xdela pandai sgt mcm korang 
DOAKAN AKU BERJAYA PADA STPM TAHUN HADAPAN YA :)






STPM GRADE !

2 comments:

  1. ukie per form 6...aq g seminar uh arg uh pon ckp sijil STPM laku perh...nak blaja arn,,kat ne2 buley...gudluck ya myfrenz,,paz nh kalo g melake uh jumpe2 larh aq...paz nh dah xder sper nak bersaing ngan aq kat dlm klaz...hehe

    ReplyDelete
  2. haha kau carik saingan baruu , then kalahkan dowg okeh ? haha gudluck too ya !

    ReplyDelete