December 24, 2010

Zoooo JB

 Okayh. Harini aku memag xtaw knpe sbb mud aku okeh utk ikot family aku g zoo. hehe
Bak kata awek aku,g zoo nk jmpa membe lah tu,a.k.a chimpanzee kot. haha
Act,family aku ni g zoo sbb nk bawak adik aku yg umo 2taon,ala yg plg kcik tuh
Saje mlawat2 binatang . hehe
Bcz dia plg minat dgn binatang,espcialy bnyi2 dia
Nk hlday jaoh2 blom plan lagi,jadi. zoo jela pegy. ehehe
Tgk,bapak aku pon angguk. he3
Zoo joho ni memag dah lama aku xpegy. 
tawu2 tiket masok dah mahal,aishh.
Padahal naik rm1 je. bhaha
Wlupon zoo joho xmcm zoo kt mlaka ataw zoo ngra
Tapi aku rasa best jugak lahh.
Okeh,stop. aku xsuka byk merapek. HEHE
Aku bosan,korg bosan
Kt sini aku srtakan skaly picture2 untuk santapan brsama !

D mulakan dgn buaya tembaga,ceh. bedal2. HAHA

King Of The Jungle !

 Ini merak biru australia :D

Chimpanzee New Guinea a.k.a kawan aku. HAHA
mkwe aku ckp,but i xkesalah syg ! ngee

Tapir Sepanyol

Srius aku xtaw ni binatang ape

Asek gamba binatang je,tgk plak gamba family aku. ngeh3

 Oke,tepi tong sampah. HAHA

Time ni aku dah nk otw balik !


-TAMMAT-

No comments:

Post a Comment