December 20, 2010

Goodbye my enemy ! SPM . HAHA

Assalamualaikum my readers


SPM melabuhkan tirainya harini
Semua dak2 SPM jgn gado2 lagi sape abes cpat sape abes lmbat sbb semua dah bes SPM. bhaha
Oke,exam aku apa cita jgn tnya !
Rasa mcm xpecaya zaman sekolah aku dah tinggalkan
Tgn aku rasa mcm nk bukak buku je . Haha (yeye)
Dulu sblum skola tamat rasa mcm nk cpat abes je
Bile skola dah abis
Rindu dgn kenangan dkat skola
 Dgn ckgu2 yg slmani aja aku
Dgn clasmate2 aku
And dak 5PA1 2010 especially.bile reunion ? :p
Lpas ni masing2 confirm wat haluan sndiri
Ada yg ikot family keje,ada yg sbug blaja,ade yg balik kg keje,ade yg amek kusus mcm2.huhh
Jmp kat lua hoi2 lah der ! :)
Meh kitaa review zaman persekolahan aku :D


1 . (1999)Tabika Kemas Taman Kempas


 Muka serius ! haha


 Okeh. pix xbpe trang sbb pix ni dah lmpau daa. he3

2 . (2000-2001)Sekolah Kebangsaan Kempas





3 . (2001-2005)Sekolah Kebangsaan Taman Universiti 2

 4 . (2006-2007)SMA Arab An-nur


Sekolah ni lah byk buat aku pkir tntg khdupan
Blaja berdikari,ajar aku cara islam yg sebena
Fuhhh,byk giler knangan dkat skola ni
Aku rndu der dgn mmbe2 seangkatan time aku ade dulu
Dan ustaz2 semua !

Oke,inilah membe2 seangkatan aku dulu
time ni,last day skola SPM 2010 !


5 . (2007-2010)SMK Taman Universiti 1


SMKTUN


Okeh. Gamba ni masa aku Form3
Guru clas aku time adalah guru ksygn aku yg paling baik, Pn Irmawaty
Dan aku merupakan monitor in tiz clas
Bgga der ! HAHA(yeye)


Clasmate aku time fom4 !
Guru clas aku techr Wong Sheet Ling yg comel2 tu ! haha
Thun ni juga aku merupakan monitor :)
Dan tahun ini juga smua clasmate aku dan aku honeymon sntiasa sbb SPM lmbat g knon2 ! ngeh3
Inilah kelas yg aku smasa di tingkatan 5 !
5PA1 2010 yg sntiasa huru hara . Haha
Kpda paeq,ayep,an dan aku !
Kehadiran kita lah yg buat kelas tu xbosan kn dok ? HAHA
Everytime wat keje gila . bhaha
Pulak tu dapat guru kelas yg sportig
Pn.Tn Mah,lagila syok
Melayan kepala dia,bes woo !
Gua egt kelas ni smpai bile2 lah patel2 smua ! agagaga

No comments:

Post a Comment