December 15, 2010

MALAYSIA 2 - 0 VIETNAM ! Aff Suzuki Cup at Bukit Jalil Stadium

Assalamualaikum my readers


Okeh . vietnam kala 2 - 0 . booo . HAHA
Kesian aku tgk org vietnam yg trun bkit jalil
Muka seposen je . bhaha
Pehhh,jahat ar kau rep . hoho
Sbagai rkyat malaysia dan pncinta bola sepak
Dgn bgga aku mengumumkan,aku tga yeye skang sbb mlysia menag ! HAHA
Wlupun 1st half mlysia main mcm aku je maen,hampeh
Tapi 2nd half xmenghampakan
Lbih2 lagi safee sali dan brader khairul fahmi !
Tabik ar lu org
Safee sali 2gol tu,brader fahmi byk kali kau dpt save vietnam try
Bagus der,bagus !
Bola sepak malaysia bole bgkit balik mcm time mokhtar dahari dulu lah
Trimas kpda adik krna mnyumbang astro nya utk aku tgk live . ngeh3
 Okeh . inilah player malaysia abad ini
But xsemua turun AFF cup
Gud luck der kt Hanoi nnti !
Aku sokong korang lpas Spain dan M.U ! HAHA


 PM pon bagi sokongan,cayalah !

No comments:

Post a Comment