December 6, 2010

Helmet ARC bersama visor rainbow aku telah DICURI !

Assalamualaikum my readers


Title nya memag malang kan
Apelaa manusia ni,sangkak sgt pon jgnla curi !
Hilang kt skola plak tu
Aku tnya pk guard dia kata tadi ada budak lua masuk
Sungguh tidak berasas
Aku letak tepi pondok guard
Drpd lua mana bole nmpk
Xmgkin ade org lua tawu kt sitoo port dak2 smpn hlmet 
Xlain xbukan dak skola t.u jgk
3bijik plak tu,hlmet jiji dgn apiz skaly
Aku rasa mcm dah tawu sape,ckp pon mcm takot2
Tapi xkan nk tudoh an
Halal jela. hukum dunia an.
Xde bnde yg kekal kt dunia ni
Sama ade org yg kita syg ke,brg yg kte syg ke,haiwn,tmbuh2han
Lama2 bnde 2 akan hilang,rosak,musnah dan balik pada Allah
Baru niat nk jual hlmet tu sbb nk pakai hlmet mura je
senang kn,xpayah nk jage sgt
jap g ilang gitu je
To pencuri yg rembat helmet tu :
HIDUP XSELAMAT DOE KALAU MENCURI JE !
Di dalam bulatan itu hlmet aku ! HAHA
syg doe !

No comments:

Post a Comment