December 16, 2010

Things dat i wil buy

Assalamualaikum my readers


Tajuk nya things dat i WILL buy kan . haha
Act,xdela akan bli cuma aku memag nk bli bnde2 ni kalo ade duit nnti
Nnti disini brmaksud time gajilaa. ngeh3
Aku akan bli hasil drpd titik pluh sndri. cehh. hehe
Okeh,mari tgk satu2 prblanjaan boros aku nih


1.Vans Zapato Del Barco
 Okeh,vans ini sgt mnrik dan smat. kn2 ?
Harganya pon xdela mahal,kain bagus
Wow,sgt berbaloi kot pkai :)


2.Yamaha LC 135
Firstly,jgn mara kpda tuan pnya moto ! HAHA
Moto Lc ni bg akula,smat,bnyi xbsing sbb awek aku xske moto bnyi bsing2. ngeh3
Ha,ni moto xde bnyi lgsg . he2
Laju pon bole tahan ar,tak payah nk stting2 lagi bg laju
Harap2 dapatla moto ni dgn titik pluh sndiri !


3.Play Station 2
 Tgk2 je ps2 korg msti kata,ek ele. ketinggalan zman kan. HAHA
Aku tawu,aku tawu. korg tayah byk bnyi ! bhaha
Tawula latest skang ps3 kan
Tapi nk bli ps3 dlm usia aku mcm ni dgn titik pluh sndiri
Mcm mat jenin plak. bhaha
Korg pon bli PS2,PS3 duit mak bapak. poodah ! bhaha
Jadi,PS2 sudahh ! ngee

4.Nike Sport Shoes
Oke. kau sgt smat,berkualiti dan aku pasti mndapatkannya

5.Sony Ericsson T715
Aku pon xtaw la knpe aku minat dgn handset ni
Korg rase ape yg bes nya ? hehe
Tapi aku pasti mndapatkanya. ngeh3
Aen,kita bli hndset ni oke ? :p

No comments:

Post a Comment