June 10, 2011

5 Star For KL Gangster

Assalamualaikum my readerss

Malam tadi aku baru sajer tgk filem yg memang tgh hangat skrg nihh , KL Gangster
Filem terbaru arahan Syamsul Yusoff tu kan
Aku tgk dekat page KL gangster , byk btul feedback bagus2 pasal cita tuhh
Walau baru hari petama ditayangkan yg buatkan aku pon nk tgk cita tuhh juga pada hari petama
Bagi aku cerita dia bnyak aksi , xbnyak ckp2 kosong
Dan lakonan2 para pelakon nya dpt membuatkan penonton masuk ke dlm dunia mereka
Bagi aku , saper yg xpegi tgk agak sedikit rugilahh
Sbb ni antara filem aksi terbaik di Malaysia sekarang
Saper nk tgk , dtglaa book cpt2 sblum sold out yer
Membe aku book sejam awal sebelum crita start pon aku dh kena dok sit kedua dari depan
Konklusinyaa , cerita ni bestt . terselit jugak nilai2 moral yg baik
Harap akan ada smbungannya nanti SEKIAN !


No comments:

Post a Comment