June 18, 2011

Gagal Mendapatkan Tiket

Assalamualaikum my readers

Haa , tajuk post kali ni macam sedih kan ?
Yelaa , baru ingat nk tgk Maharaja Lawak live tapi tiket sudah abiss broo
Betol2 fanatik org JB ni dgn bnde2 mcm ni #ayat orang putus asa . haha
Last2 aku tengok dekat tb ajelaa gamaknya

Menurut sumber yang aku dapat , yang aku dapatla dari pihak ASTRO kan
Bukan buat cerita dongeng okeh . hehe
Pihak ASTRO terperanjat dgn smbutan luar jangkaun rakyat JB
Pemberian pas percuma pada jam 3 petang telah habis dalam masa 2 jam .
Sehingga pihak ASTRO mengehadkan satu tiket kepada satu orang

AKU DATANG PUKUL 5 , PATUTLA DAH HABIS TIKETNYA ! HAHA

 
Apa kata korang carik aku then bulatkan ?

Ye , kelihatan jutaan anai2 sedang cuba menombangkan tembok besar itu
SEKIAN

No comments:

Post a Comment