February 8, 2011

Kerja Baru ! Goodbye Kerja Lama !

Especially aku nk bersyukur dulu sbb dapat keje baru !
G matilaa korang nk ckp aku knon alim atau ape. haha
Dapat sesuatu memag harus bersyukur der
Tak nti Allah tarik balik mcm mana ?

Firstly aku nk cerita mcm mana aku bole resign dekat Raja Sushi too
Ape ? xpaham ? Sushi King lah ngek ! haha
Sbnarnya , aku dah xkeje sushi lagik daaa
Ary ape ntah aritoo aku resign , aku sndiri xegt
Time aku bg surat benti manager aku bole endah xendah plak an aku nk benti
Ha,last2 besoknya aku tros je off ! ahaha
Aku bkn ape,resign sbb masanya kejnya gila tapi gaji xmahal. hehe
Kdg2 1ary 14jam kot keje
Dikatanya o.t tapi stiap ary time kejenya mcm gtoo !
Ape pon xbole kan ?
So,aku tros resign dgn xnotis smgu ! haha
Spatotnya kena keje smgu lpas tu baru benti tapi aku takk
Tross benti,abes gaji dah dapat kan ! ahaha

Masuk pulak citer keje baruu aku
Okeh,arini aku kena dtg interview dkat Pulai Spring Resort 
Tmpat keje lama aku beb ! 
Tapi bkn housekeeping lagi dah
Kali ni aku dapat dekat Glen Eagles Restaurant
Wat ? Restaurant lagik ?
Ape aku kesah,aku memang minat gila kot keje kt Pulai Spring too
Sbb kalo break,makan free !
Just lpak kantin je
Duit save maa ! haha
Dpat position waiter atau bartender 
Taw tak ape bartender ?
Buat air laaa. apelaa. hhehe
Nseb baik bkn bsok stat,stat kamis
Jadi ade masa aku nk bantai rilex2 puas2 ! haha
Gaji aku ? Jgn tanya lah beb !
Malas aku nk btaw ! ahaha


The Pulai Springs Resort Johor Bahru - Gleanegles Terrace
Ni Glen Eagles Terrace broo ! hehe


No comments:

Post a Comment