February 13, 2011

Contact Lens !


Okeh,skang wa pakai cntact lens !
Lama jugak aku merabunkan diri sbb spek aku ilang
Susa banyakkk
Nak drve malam xnmpak,tapi siang nmpak la
Tulisan jaoh2 dn kecik xnmpak
Nk wat keje kpla kena zoom dekat2 dgn bnde too
Paling shit,mmbe2 lalu sebelah pon xtego bb xnmpk !

Tapi aku dah wat kptsn blasah jela pakai cntct lens
Sbb aku nk pakai keje
Dah xnmpak da muka cstmer dgn muka bangla cuci pinggan ! 
Sirius beb xnmpak,nk clear table pon xnmpak
Cntct lens ni aku baru je bli siang tadik
Dekat mana lu tawu ? U mal,tawu ark kau ?

Aku bli yg biasa jek,xmenla wana2 rainbow segala cntct lens. haha
Plak stock tga ade time too,jadi tros bli dan bawak balik
Time nk try pakai ktsana,cipe susa giler ! haha
Time aku nk masukkan je,mata aku msti berkenyit sndiri . aptb ! aha
Last2 dapat gak masukkan tapi time too aku xpndai nk kuakan
Balik je dpd keje,mata wa dah merah da
Apesal ekhh ? Gua try2 bkak itoo cntct lens
Lama gila beb bru dapat bkak . aha
Bsok aku try pakai lagik oke
Dah2,gua mcm org jakun plak !
Saja jela tulis post ni ngenng



No comments:

Post a Comment